۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
تعداد بازدید: ۵۰۹۰۵۸
مدیر پروژه‌های کنسرسیوم بومی‌سازی مجتمع صنعتی اسفراین با بیان اینکه سه دستگاه کان کراشر را به صورت کامل تحویل داده‌ایم، گفت: برای تجهیز شفت و تایر اچ پی جی آر می‌توانیم بالغ بر ۳۰ تایر را در سال تحویل صنعت معدن بدهیم.
کد خبر: ۳۵۱۸۱

جایگزینی تجهیز شفت و تایر  اچ پی جی آر داخلی با تولید آلمان | با حمایت تا 50 تایر می‌توانیم تحویل صنعت معدن بدهیم

 

علی براق، مدیر پروژه‌های کنسرسیوم بومی‌سازی مجتمع صنعتی اسفراین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، در ایران متافو اعلام کرد: مجتمع صنعتی اسفراین بزرگترین تولید کننده انواع محصولات ریخته‌گری در ایران و خاورمیانه است. استراتژی ما تامین تجهیزات و ماشین آلات استراتژیک خطوط تولید کشور، استفاده از ظرفیت‌های داخلی و شرکت‌های پیشرو داخلی در تجمیع توان برای ساخت  ماشین و تجهیزات معدنی است که دارای تکنولوژی بالایی هستند.

اولین تایری که تحویل داده شد در سال ۹۸ بیش از ده هزار ساعت کارکرد داشت.


براق ادامه داد: شفت و تایر تجهیز اچ پی جی آر یکی از تجهیزات معدنی با تکنولوژی بالاست.  این تجهیز توسط شرکت کوپرن در معادن ما  در حال استفاده است که حدود ۶۹۰۰ ساعت گارانتی شده ولی ما به توان و مدد دانش داخلی  توانستیم این تجهیز را  با  گارانتی و کارکرد و عملکرد بیش از کوپرن تولید بکنیم. اولین تایری که تحویل داده شد در سال ۹۸ بیش از ده هزار ساعت کارکرد داشت

وی با بیان اینکه درفولاد قطعات و تجهیزات پیچیده‌ای داریم، افزود. امروز به مدد همین کنسرسیوم و استفاده از توان داخل توانسته ایم این قطعات را در بالاترین سطح کیفی و در بالاترین سطح از استانداردها بومی سازی بکنیم.

 

جایگزینی تجهیز شفت و تایر  اچ پی جی آر داخلی با تولید آلمان | با حمایت تا 50 تایر می‌توانیم تحویل صنعت معدن بدهیم

 تولید کامل ماشین های  اچ پی جی آر در ایران|تحویل سه دستگاه کان کراشر انجام شد

مدیر پروژه‌های کنسرسیوم بومی‌سازی در پاسخ به این سوال خبرنگار خطوط که عمق ساخت داخل در این  شرکت چه مقدار است، گفت:  در حوزه‌های ماشین آلات معدنی در خطوط خردایش یعنی مجموعه سنگ شکن‌ها شامل سنگ شکن ژیراتوری، سنگ شکن کراشرو تجهیز اچ بی جی ار و درنهایت به تجهیز بالمیل می‌رسیم. قطعات یدکی و البته سه دستگاه کان کراشر را به صورت کامل تحویل داده‌ایم که وقتی صحبت از ماشین آلات می‌کنیم مجموعه دانش فنی متالوژی، مکانیک، برق و هیدرولیک درگیر می‌شود تا ما بتوانیم یک ماشین را از صفر تا صد تحویل بدهیم .کان کراشر به صورت کامل تولید شده اچ پی جی آر شفت و تایرش به صورت کامل مجموعه یاتاقان‌هاش به صورت کامل مجموعه گیربکسش و امروز توان تولید کامل ماشین را داریم ولی کماکان ماشین را تحویل نداده‌ایم.


براق در رابطه با میزان توان تولید این مجموعه گفت: برای تجهیز شفت و تایر اچ پی جی آر ما بالغ بر ۳۰ تایر را در سال می‌توانیم تحویل صنعت معدن بدهیم و این ظرفیت قابل افزایش است . ضمن آنکه این امکان وجود دارد که حداقل ۵۰ تایر را در سال تحویل بدهیم برای باقی تجهیزات نیز نیازمند شناسایی نیازهای اولیه توسط متولیان است.

 
. بخش دوم این گفتگو روزهای آتی منتشر خواهد شد
برچسب ها: ماشین آلات معدنی #وزارت صمت تولید داخلی معدن #صنایع معدنی متافو #مواد معدنی ویدیو
ارسال نظر
آخرین اخبار